Vil du være en del af en dynamisk virksomhed, hvor du har en synlig og nærværende ledelse, samt stor medindflydelse på din egen hverdag

Så skal du læse videre her.

Vi har rygende travlt og søger derfor endnu en sælger til teamet

Arbejdsopgaverne spænder bredt, men har fokus på ekspedition. Dine primære arbejdsopgaver inkluderer:

– Salg af reservedele, udstyr og tilbehør internt og eksternt

– Salg og rådgivning til privat og erhvervskunder

– Plukning og pakning af reservedele

– Betjening af internt personale

Du trives i en alsidig, travl hverdag og kan holde hovedet koldt og bevare overblikket. Har du teknisk indsigt og arbejder du struktureret vil det blive foretrukket.

Du forstår kundernes behov, således at kunden altid er i centrum og får den bedste service.

”Jeg valgte job hos Bay Christensen, fordi at det er en velkendt virksomhed som har et godt ry og at det tiltalte mig at man kører ud fra hjemme adressen, samtidig med at man har mulighed får selv at have indflydelse på sin arbejdsdag” – Simon, montør

Velkommen til Bay Christensen

Vi sælger og servicerer små til mellemstore maskiner til entreprenører og anlægsgartnere m.v. Gennem vores agenturer på nogle af markedets bedste maskinbrands, og med brancheledende kunde og maskinservice, hjælper vi vores kunder med at udføre kvalitetsarbejde – dag efter dag.

Bay Christensen A/S blev etableret i 1984, og fra vores adresse i Rønnede på Sydsjælland betjener vores godt 40 medarbejdere alt fra regionale til internationale kunder.

Vi tilbyder

En god synlig ledelse som står til rådighed

Arbejdsglæde og gode forhold

Vi tænker hele tiden i Laudrup afleveringer

Glade kunder

Stor medindflydelse på egen hverdag

Den nødvendige oplæring og efteruddannelse

Et team af dygtige og engagerede kolleger i en dynamisk virksomhed i fortsat vækst

Lønpakke med pension, fritvalgsordning og sundhedsforsikring

Vi har – også – tid til det sjove

Der kan godt være knald på i hverdagene, så vi har gjort os umage for, at vi også kan have det sjovt sammen. Du har bl.a. vores firmaudflugter og festdage at se frem til. Og en gang imellem står der pludselig en pølsevogn, når vi spiser frokost eller en isbil, når vejret er til det. Vi går selvfølgelig også op i din faglige udvikling og klæder dig meget gerne på med den efteruddannelse og de kurser, du har brug for. 

”Der er en grund til, at dine kommende kolleger har været her i rigtig mange år. Vi har en super god ånd og en flad organisation og vi passer på hinanden.” – Mikkel

Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte lagerchef Lars Kulle på tlf. 56 711 700 eller mail lk@baychristensen.dk

For at søge stillingen skal du blot sende din motiverede ansøgning og CV til samme mail.

Vi glæder os til at høre fra dig.